Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

09 March 2009

Antikk


Vet ikke hva det er med meg for tiden, men jeg bare ELSKER antikke ting som stoler og sofaer. Som jeg skrev tidligere fikk jeg en ny stol fra mine to bestevenninner, og nå har jeg fått en til fra Christine, Siv, Arild og Trond og denne er faktisk fra 1800-tallet, kjempestilig!

4 comments:

Anonymous said...

Hei!

Hvis man,etter veiledning fra frisør,kjøper shampoo og balsam i frisørsalogng kan man reklamere hvis det ikke passer for håret? Jeg har (i en annen salong) fått anbefalt fra Sebastian, men håret mitt blit tungt, seigt og elektrisk av det.. Helt forferdelig å ta i og behandle.. Selv om jeg sa jeg ville ha noe som ikke tynget håret og snakket lenge med frisøren... Er jo 500-600 kr rett ut vinduet..

Men kan man klage?

Anonymous said...

heei!
Håper du svarer på dette for det er viktig og jeg kjenner ingen andre som kan svare:(
Jeg har brunt hår, hjemmefarget og vil gå til blond (chmapagne blond, eller en slik farge som britney spears har) Hva skal jeg gjøre for å ikke skade håret og hvor mange ganger må jeg bleke det? Og hette bleking eller hva?

Skulle gjerne dratt til bergen for å gjøre det hos deg:) tror jeg stikker innom en gang jeg er i bergen.
På forhånd takk.

Julie Victoria Ulven said...

pent er det :)

Anonymous said...

hei :)
jeg klippet og farget håret på salongen din idag, kjempe flinke. men det var en ting jeg la merke til, skoene deres. noen type converse sko. nesten alle hadde de på. kjempe kule. vil du røpe hvor de er kjøpt ?