Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

10 March 2009

Edhardy!!



Det var bra at du ble fornøyd med håret ditt, Edhardy skoene kan du kjøpe på Scabal eller Steve perryman
Produkter: jeg har ikke kjennskap til saken men ville prøvd og gå inn å snakke med de forklart problemet .
Brunette til Blondine jeg ville først tatt folie striper det er vanskelig å si om håret ville ta skade når jeg ikke har sett det. Men skal du gå gjennom en slik prosses er det viktig og kure håret og bruke en god shampoo og balsam:):)Have nice day love monica



6 comments:

lena said...

hei monica,den bertoni dressen din hva kostet den? du så jo helt nydelig ut på bildene på lørdag.

jeg skal ned 15 kg til bursdagen min some r 22 juni,og da tenkte jeg komme til deg å fikse meg:)

Anonymous said...

hei, hva er det som glinser nederst på buksen din (gikk forbi deg og la merke til det) hører det til buksen el noe du har utenpå? var stilig ihvertfall - it´s all in the details :)

Monica said...

Bertoni dressen koster 900kr for buksene, og 1600 for blazeren. Du er hjertlig velkommen til å fikse deg her;)
Nederst på buksen min er det swarovski krystaller.

lena said...

aha jeg elsket den dressen,bare synd jeg driver og skal ned i vekt for tviler på at blazeren passer over brysta hehe

Julie Victoria Ulven said...

er du gift? :) bre lurte :)

Anonymous said...

met jeans ? hvor mye betalt du for de og skoene ? ;D liker stilen din