Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

05 March 2009

Fin maske?

Er ikke denne jeg skal ha på meg på lørdag, har funnet en som er mye finere!
Huff, gutten er blitt syk, håper han blir frisk til helgen...
Har forresten fått meg nytt kamera i dag, fikk det av foreldrene mine og min kjære bror!
Canon speilrefleks, så nå skal det bli bedre bilder fremover :)

4 comments:

Anonymous said...

Oii stilig maske og slitan med nytt kamera:D kan ikke du ta mange bilder du kan vise fram på lørdagen? knipse noen bilder av fine folk?:) er alltid kjekt å se:D
Ellers en super blogg, digger alle solbrillene dine:D hoho

Monica said...

Tusen takk!
Ja jeg skal ta masse bilder på lørdag :)

Anonymous said...

Hei Monica,
Lurer på om du har noen tips til meg, jeg prøver å bli litt flinkere til å frisere håret mitt før jeg flyr ut døren om morgenen, men det går ikke så bra.. Har tatt i litt hårskum for å få litt mer volum, men ender opp med knusktørt, elektrisk hår som bare floker seg om dagen. Normalt sett pleier jeg ikke bruke noe styling i håret men det blir jo lett ganske kjedelig når det lange håret bare henger der eller står fast i en hestehale..
Har du tips til hva jeg kan style mitt lange hår med, uten at det blir fett eller det motsatte?
Tusen takk :)

Anonymous said...

Hei, Monica!
Jeg så deg på TV Norge i går i programmet til Helene Rask! Fy søren du ser HOT ut!!!! Mye finere en alle glamour modellene! Det var du som skulle laget reality, det hadde vært mye kulere å følge med på! Tror virkelig du kommer til å få en strålende kariere, Monica! Hilsen en som beundrer deg stort!! Lykke til med ballet i morgen, håper du tar masse bilder som du ligger ut på bloggen:-))