Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

06 March 2009

Første episode av Glamourjentene !!!

I går var det premiere på Glamourjentene. Selv om jeg bare var med i et par sekunder i den første episoden, så er jo det kjempegod reklame! Jeg har ordnet alle jentene på håret i introen som blir vist hver gang, dødsgøy ! ååh, som jeg savner det lange fine håret mitt!!! http://rdml.no/studio1/Podcast?podcast=glamourjentene


5 comments:

Anonymous said...

Må man vere flink å tegne og sann for å kunne klippe ?? Vil bli frisør, men er ikke flink til kunsteriske ting som å male osv..

Anonymous said...

"I THINK YOU ARE AMAZING" Virkelig bra Monica, jeg følger butikken og bloggen din. Noen er flinke...mens andre er kjempeflinke. D Monica vil, Monica for til:)
Hilsen fra Terje, bakeren;)

Anonymous said...

Du er nyyyydelig med det korte fine lyse håret! for guds skyld ha det korte håret! da er du nydelig og fremhever bare det fine dukkefjeset ditt enda bedre! :-)

Anonymous said...

Hei Monica! Du ser så utrolig flott ut! Hvor er jeansen fra, og hvilken størrelse har du den? Skulle ønske jeg var like slank som deg, da du har en perfekt kropp! Ikke silikon har du heller;)

Anonymous said...

OOI:D hvor er buksen fra?? den var dritfin:D