Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

07 March 2009

Tapet!!

Tenk å ha denne på veggen som tapet da, dødskult!! Typen min vil drepe meg, vi har jo nettopp pusset opp, men er enig at det hadde vært kjempe rått. Men jeg ville jo selvfølgelig hatt den i hvit da !

Tapet er igjen på moten, 0g vi kan boltre oss i et vell av nye farger og mønstrer.
Enten man liker det klassisk, eller litt mer røft, så fins det tapet til enhver smak. Noen tapeter gir en lun å varm stemmning, mens andre gir litt mer liv å farge til rommet. Bruk gjerne mønstret tapet på bare en vegg, og tapetser de andre veggene i matchende farge. Vinyl-, tekstil- fiber- og papirtapet er veldig greit å bruke. Den har en fiberbakside som gjør det både raskere og enklere å tapetsere! Ingen fukting, bare lim rett på veggen.




Italiensk tapet gir klassisk eleganse

Det går faktisk også ann å få tapet i kjente merkevarer. Her ovenfor vises et stykke gucci-tapet. Litt vanskelig å få tak i, men kan kjøpes over nett fra Italia.





2 comments:

Anonymous said...

heei:9 jeg kom over bloggen til ulrikke lund og hun ksrev at hu farget håret hos deg,d erfor lurer jeg på hva hårfarge nr du brukte? Altså hvilke bleikingsmiddel, for jeg har lyts på kkurat den fargen men det er vasnksleig å beskrived et hos frisøren, evt hva kaller man den type farge som hun har?
Håper på svar. Klem

Anonymous said...

Hej!
Vet du någon sida på nätet där man kan köpa Gucci-tapeterna?
Tack på förhand!