Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

09 March 2009

outfit!!


Takk for festen folkens, jeg håper dere hadde det gøy. Jeg stod selv på jobb på lørdag, måtte fikse mange av gjestene på håret;)Men en ting må jeg si, TUSEN TAKK, det hadde aldri blitt en fest uten dere,GAVENE var helt sinnsyke.Dere er bare helt utrolige, tenk å ha så mange gode venner. Hadde på meg flere outfits i løpet av kvelden, men disse to var jeg mest fornøyd med.


12 comments:

Anonymous said...

Får vi bilde av alle gavene også?

Anonymous said...

eller gjestene? hehe

Shelly said...

Stilig ! :)

Anonymous said...

haha, for en skuff! dette var liksom din store 30-års feiring, så ser du så kjedelig ut!
hallo, har du noe som helst slags stil i det hele tatt...?

den hvite kjolen, med et slags belte rundt, blondt pistrete hår som henger i alle kanter, svart armbånd med bling-detaljer, og et bling armbånd???
skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuff!

Anonymous said...

Heisann du som syntes Monica var kjedelig.... Det fantes ikke NOE kjedelig med henne den dagen,eller andre dager for den saks skyld. Og jeg skulle likt å sett bilde av deg når du fylte 30 eller fyller 30år. Tviler du er i stand til å toppe NOE av det Monica har prestert.Hverken her eller når det kommert til karriere og suksess. Det er lenge siden jeg har lest så meningsløs drittslening som dette...
Gammel er du egentlig???????? 13 år??

TA DEG SAMMEN !!!!!!

Anonymous said...

you are best of the best, Mocca baby.-)))) I love you

Anonymous said...

Til anonym som er skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufet!!

Om du blir så skuffet av en bloggers 30-årsdag, trenger du noen å snakke med.. tror Lommelegen.no kan være noe for deg.

Anonymous said...

Hei Monica hvor har du kjøpt den svarte kjolen?Har du på deg parykk?
Og hvor kan jeg få tak i en sånn?
hilsen Silje

Anonymous said...

TIl deg som er så skuffet.

Synes nesten synd på deg.
Det må være fælt for deg å være så full av misunnelse og sjalusi.

Anonymous said...

jaså, så det er ikke lov å uttrykke sin mening lengre?
jeg syns antrekkene var grusom, noe som jeg har rett til å mene.
at dere sinnsyke frustrerte fruer begynner og angripe meg, og si at jeg er sjalu og full av misunnelse, stemmer jo ikke i det hele tatt.

hvis dere tror jeg er 13 år gammel, så kan dere bare gjøre det. min suksess og karriere vil ikke bli målt på hvor mange gjester som er invitert i min 30-års feiring, men hvor mye jeg selv er fornøyd med min karriere. om jeg velger å jobbe som vaskedame resten av livet, vil jo det være MITT valg, og om jeg er fornøyd og mener at dette er det rette for meg, så har jo jeg gjort stor suksess!!!

TA DERE SAMMEN!!!

Anonymous said...

Ta deg sammen du også.. Selvfølgelig kan man mene det man vil, men negative meninger kan man holde for seg selv.. :)

Anonymous said...

Monica si suksess blir jo IKKE målt i hvor mange som kom i hennes 30 års dag, men alt hun har klart å prestere. Monica er en utrolig dyktig karriere kvinne.

Skulle likt å se din kles-stil.......

Man kan mene det man vil, men det finnes ingen grunn til å være ondskap. Har du ikke noe positivt å si, så gjør oss andre en tjeneste å hold godt kjeft....