Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

03 March 2009

Madonna!

Er så utrolig takknemlig for all oppmerksomheten rundt min 30 årsdag, jeg har verdens beste familie og venner! Tusen takk for flotte gaver, setter kjempe stor pris på alt.
Fra min søster har jeg fått billett til MADONNA konsert, med reise og opphold!
Tenk så heldig jeg er, har verdens beste søster :)

4 comments:

Anonymous said...

Jeg skal også på Madonna konsert :-)

Anonymous said...

du ser mye yngrine ut!

Anonymous said...

er du 30??!?!?!?!! Det ser virkelig ikke ut som det :) Positivt :)

Lurer på, når utdannet du deg frisør? må man vere flink til å tegne og slike kunsteriske ting for å kunne klippe??

Hilsen ei som vil bli frisør :)

Anonymous said...

jeg skal på madonnna konsert i sommer :)