Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

04 March 2009

Kler meg som en kjendis !?!

Jeg er jo selfølgelig ikke noe kjendis, men er det noe jeg elsker så er det å shoppe, har gjort det så lenge jeg kan huske! Vi bruker alle pengene våre på forskjellige ting, jeg bruker masse på klær og sminke fordi jeg liker det.
Hvilke jenter liker ikke å kle seg flott da? Jeg er en skikkelig jente-jente og stolt av det! Dessuten jobber jeg innenfor mote industrien og da syns jeg det er viktig å kunne stå for det man selger. Jeg er en selger innenfor hår, sminke og mote, og jeg ELSKER det!
Syns det er viktig å se representabel ut på jobben, så når jeg er på jobb har jeg på meg moteriktige klær og kundene mine gir meg masse komplimenter for det, er ikke det kjekt?






5 comments:

Anonymous said...

Kul vest!! :)

Anonymous said...

Hei=) stilig antrekk:) vet du hvor en kan få kjøpt Marc Jacobs vesker i Bergen eller Norge generelt?

Anonymous said...

Hvor er skjørtet fra?

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt vesken din Monica? Døds lekker:))

Monica said...

Lene:
Skjørtet kjøpte jeg i london.
Andrea:
Vesken er fra Friis & Company.

Marc Jacobs vesker får du ikke i Bergen, men i Oslo. Soul i Bygdøy Allé og Den Dama i Frognerveien har en del!