Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

04 March 2009

MASKERADE PARTY!

På lørdag blir det maskerade fest i anledning min 30 årsdag!
Og gjett om jeg gleder meg! Er så spent på å se alle de forskjellige kostymene og hvem som er mest kreativ. Jeg skal ihvertfall ha parykk på meg og kort kjole :)
Dette blir årets happening, I can´t wait!!



5 comments:

lena said...

hei jeg lurer på om det går an å bruke varmrulle rpå kort hår eller hva,da mener jeg slik frisyre som ulrikke har

Anonymous said...

Jeg digger profilen din, og du har en karriere jeg alltid har ønsket og bli, er bare 16 så har litt tid forann meg , men hvordan ble du sånn som du ble? skole og utdanning og slikt :-) hadde vært SUPERT om du kunne svare på www.muffie.blogg.no !

Anonymous said...

Heisann!
Gratulere så mykje med overstått 30-årsdag!! Kos deg masse på bursdagsfesten din!
Ellers blei eg veldig fornøyd med hårfargen i går, supert jobba (som alltid) :)

Monica said...

lena:
selfølgelig går det an å bruke varmruller på kort/skulderlangt hår, kjempe fint det!

lena said...

jeg mener slik kort jår da som ulrikke har,slik bob om du skjønner