Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 October 2008

Dyreprint er hot!




Jeg digger den nye fuske pelsen min. Hot sant?

Hver høst skjer det samme. Enten du velger å kjempe imot, eller oppgitt må gi etter, kommer dyreprint krypende tilbake i klesbutikkene. Leopardflekker, tigermønster og sebrastriper dukker opp på klær, vesker og sko, kanskje sterkere i høst enn noen gang.
Men jeg synes at fuskepels og dyreprint på stoff mye lekrere og stiligere enn pels.
JEG KUNNE ALDRI KJØPT MEG EN EKTE PELS!!!!

6 comments:

Anonymous said...

hei:) ahh, den va kuuul;) hvor har du kjøpt den?:)

Monica said...

Hei::)))Tusen takk,den er kjøpt på Mango i London!!!!!

Anonymous said...

Kjempestilig Monica!!! Du ser alltid utrolig fresh og fantastisk ut! How do you do it? ;-)
Kvapp litt først, for jeg syntes den så helt ekte ut! Du er jo så vidt jeg vet en ordentlig dyrevenn :-)
Über-kult at du går for fuskepels og sier NEI TAKK til ekte pels!!! Håper andre jenter blir inspirert av deg!

Hilsen Camilla Dahl :-)

Ida Kornelia said...

Så fin :-)Enig med at du alltid ser så fresh ut. Får lyst til å kle meg bedre, du inspirerer!! :-) Innom nesten hver dag^^

Klem fra Ida.

Xavi said...

jakken var kjempefin :)

Monica said...

hei hei.. tusen takk for hyggelige komplimenter .. Kjempekult om jeg inspirerer... klemmer Monica