Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

23 October 2008

kopiering....

Tror dere ikke jeg driter i om jeg kopierer fra andre blader. Costume, KK, Vogue you name it jeg kopierer fra alle. Fordi dette er en fashion blogg, og finner jeg noe hot vil jeg dele det med dere. Hadde vært litt boring med bare bilder av meg selv, greit å fylle ut litt med det andre gjør.. Dette er ikke snakk om å kjøpe en LV veske og kopiere den, men å videreformidle viktige skjønnhetstips. Jeg kan mye om hud, make-up og selvfølgelig hår, og når jeg finner noe bra om dette kopierer jeg i steden for å skrive noen lunde det samme selv. JEG TROR MANGE ER INTERESSERT I Å VITE AT PARIS HILTON TAR TABELETTER I STEDEN FOR Å DRIKKE URTETE haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

Renate said...

Det er jeg helt enig i!!! Jeg synes at bloggen din er super bra og jeg skjønner ikke hvorfor andre må komme med masse negativt! Du kan masse om mote, sminke, hår og jeg elsker at du kommer med tips og slikt om det. Stå på Monica!

Anonymous said...

Helt enig jeg også!!!!

Jeg digger siden din og er innom den flere ganger om dagen. Det er ofte jeg "kopier" små tips som du viser bilder eller skriver om:O) Og jeg har bare fått positive tilbake meldinger.
Så til den lille dritt ungen som syter og klager: Ikke gå inn på siden da!!!! Kjære tid, folk har fritids problemer.

Ha en fin kveld alle sammen:O)
Kristine

Anonymous said...

Jeg må henge meg på her og si det samme, synest bloggen din er kjempe bra Monica!! :)

Anonymous said...

er innom din blogg hver dag. for tips og ideer. digger bloggen din, .er selv utdannet frisør og make up artist, men er alltid gøy med tips ifra andre. spesielt ifra deg. du har god smak når det gjelder stil og mote. håper du fortsetter med dette=)stå på monica;)ha en fin kveld....;)

Anonymous said...

problemet er at du ikke oppgir kilder til andres åndsverk.

Anonymous said...

Godt poeng, Sexy Saidie. Problemet er at du villeder leserne av bloggen din, Monica. Du sier ingenting om hvor du kopierer tekstene fra, du utgir dem for å være dine egne....! Dersom du henviser til kildene i hver artikkel, virker det ikke som bevisst rip-off! Hvis du kan så mye om mote og skjønnhet som du sier, burde det ikke være noe problem for deg å gjøre tekstene til dine egne..

Hilsen konstruktive kritikere

Anonymous said...

Kristine: Jeg er ingen drittunge, jeg er på Monicas alder. Og "ikke gå inn på siden da"? hallo? Jo, jeg går inn på siden, fordi jeg liker denne bloggen godt. Det eneste jeg reagerer på er at hver gang jeg ser en artikker på kk.no eller lignende, så dukker den opp på denne bloggen like etter, uten noe sitat-tegn eller kildehenvisning.

Anonymous said...

Hehe:) dette er jo faktisk en blogg, og alle kan komme inn på den siden her. Det visste du vel før du laget denne bloggen? :) Sånne tragiske innlegg som "Jeg driter i hva jeg gjør" osv syntes jeg blir for dumt. Folk gir deg mange positive tilbakemeldinger også, hvorfor ikke skrive noe om det? mye mer kos å lese det. syntes dette var en bra blogg, ....